Subject: Lagedi alevikus Maikellukese tänava eelprojekt
From: "Karel Vergi K-Projekt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jan 2024 12:33:08 +0200

Tere,

Koostame LM Ehitus OÜ tellimusel Lagedi aleviku Maikellukese tänava ja
tehnovõrkude eelprojekti.

Tegemist on endise Jüri tee 4b kinnistuga, mille alal on tänaseks
kehtestatud detailplaneering (Optimal Projekt OÜ töö nr 461 Jüri tee 4b
kinnistu ja lähiala detailplaneering) ning moodustaud eraldi
katastriüksused.

Edastan Maikellukese tänava ja tehnovõrkude eelprojekti teile
kooskõlastamiseks.

Dokumendid on allalaetavad lingilt:
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/EoXmPpx03HZKhIUre8ZdfoIB5GX5Jb-F2V5
2p1Y-1uAH6A?e=XwETbq>  2024-01-09 Transpordiamet

Lugupidamisega

Karel Vergi, MSc
projektijuht
mob: +372 5057035
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
<https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>